Gezonde voeding

Omdat er zo’n “rijk” aanbod is aan voeding in de winkel en mensen tegenwoordig gebombardeerd worden met statements over gezonde voeding, wordt het moeilijk om in de voedingswereld nog het bos door de bomen te zien wat betreft gezonde voeding.
Wat eet je nu best wanneer?
Wat mag je nog eten?
Wat eet je beter niet?

 

Doelen bij Natuurlijk Julie:

 

  • Gezond eetpatroon
  • Gezonde lichaamsbouw
  • Energie! Je bent wat je eet.
  • Resultaat op lange termijn (geen jojo)
  • Ondersteuning / coaching / begeleiding
  • Geen calorieën tellen

Uiteraard hangt gezonde voeding af van persoon tot persoon. Wat voor de ene goed werkt, werkt voor de andere net niet.
Daarom is persoonlijk advies en coaching hieromtrent van cruciaal belang.

 

Werking 

 

Intakegesprek:

  • GRATIS
  • +/- 60 min
  • Tijd voor jouw verhaal. Eerlijkheid en openheid is hierbij van cruciaal belang.
  • Strategie bespreking: die voor jouw werkt en past bij jou levensstijl.

 

Tweede consultatie

Afhankelijk van de gekozen methode/strategie:

  • Voedingsanamese
  • dossier opstellen
  • coaching / begeleiding / ondersteuning / motivatie
  • +/- 60 min
  • 50 euro

 

Opvolgingsconsulten

  • Voedingsplan
  • coaching / begeleiding / ondersteuning / motivatie
  • zelfvertrouwen ondersteunen
  • 60 min
  • 45 euro

Natuurlijk Julie staat voor respect voor natuur maar ook voor jou en mij. Uiteraard is discretie en privacy van mijnentwege van cruciaal belang.
Wat bij “Natuurlijk Julie” besproken wordt blijft uiteraard ook bij “Natuurlijk Julie”.
Alleen zo kunnen wij een vertrouwensrelatie opbouwen en samen werken aan jouw strategie om jouw doelen te bereiken.

 

Reserveren

Online reserveren 

 Of

Per telefoon: 0486/18.26.94
Per mail: julie.cieters@hotmail.com

 

 

Gezonde suggesties

Op vraag, omdat mensen door het bos de bomen niet meer zien, geef ik enkele suggesties met recept van “gezonde” gerechten.
Wanneer je op de naam drukt zal het recept, of als het echt eenvoudig is een foto, open klikken 🙂

Probeer zo veel mogelijk te eten en te koken met seizoensgroentjes.
Elk recept of suggestie onderaan, kan je steeds aanpassen aan de groentjes die op dat moment, dat jij het wil maken, op hun best zijn.
Geloof me… Groenten en fruit zijn het lekkerst in hun eigen seizoen en ze zijn het goedkoopst.

Heb je voedingsintolerantie en/of voedselallergiën pas gerust  onderstaande suggesties aan naar eigen noden.
Mocht je vermoeden dat je te kampen hebt met voedselallegiën of voedselintoleranties, loop even langs bij je arts. Hij/zij kan testen uitvoeren om je vermoeden te bevestigen of uit te sluiten.

Met de tijd, zal deze lijst uitbreiden alsook aanpassing gebeuren… Want verandering van spijs doet eten 😉

 

Ontbijt (als een god(in))
Tussendoor voormiddag 
Lunch (als een prins(ses))
Tussendoor namiddag
Diner (als een zwerver)

 

Voor de TV (als het echt moet 🙂 )
  • Zuivere (geroosterde) nootjes (rooster ze lekker zelf met een klein beetje zout… mmm….)
  • Zonder Spijt-ijs

 

Borrelhapjes
Drankjes
  • Water!!!!!!!! 80% van de dag
  • Kefir
  • Ginger ale (gefermenteerd drankje, niet het gesuikerde van in de winkel 🙂 )

 

Koude sausjes
Bakken

Terug naar startpagina

Geef een reactie